top of page
cell%2Bcommunication%2Binterface%2Bmulti
Afbudspolitik​

Der kan opstå situationer, hvor der ikke er mulighed for at komme til aftalt behandling dette har vi generelt stor forståelse for. 

Men af respekt for vores kunder samt vores arbejde beder vi dig venligst foretage eventuel afbestilling senest 24 timer før behandlingens start, så vi har mulighed for at tilbyde tiden til en anden kunde.

​

​

Ved afbud mindre end 12 timer før en større behandlingens start (så som farve/refleks) - og mindre end 4 timer før v. klipning, opkræves  der 50 % af behandlingen.

​

VIGTIGT:

Afbud SKAL meddeles via TELEFON OPKALD. 

Afbud accepteres IKKE via SMS, facebook eller mail.

​

Dette er ens for alle behandlingerne

​

VED UDEBLIVELSE UDEN AFBUD, OPKRÆVES BEHANDLINGENS FULDE BELØB!

​​

​

Ved forsinkelse til behandlinger

Hvis du kommer for sent, men behandlingen stadig kan nås indenfor den bestilte tid, vil vi gøre alt, hvad vi kan for at fuldføre behandlingen.

Hvis vi ikke kan nå at fuldføre behandlingen betales der 100 % af behandlingens oprindelige pris.

 

Din tid er kostbar, det er vores også. Din frisør skal have sin løn. Også ved et afbud eller udeblivelse.

​

Håber på din forståelse :)

bottom of page